بابا و دخترش

بابا و دختراش

Friday, December 08, 2006

شعبده بازی و آتیش بازی و حرکات موزون به همراه کیک تولد

امروز باید چندتا چیز رو اعتراف کنم:
اول اینکه باید بگم گاهی توی این وبلاگ یکدنده بازی در آوردم و برخلاف علاقه اکثر شما ها بیشتر سیاسی نوشتم. خوب شاید یک دلیل اش این بود که اینجا خیلی راحت بودم و شایدم به خاطر اینکه می خواستم خاطره این روزها رو اینجا ذخیره کنم

دوم اینکه سهم بقیه سهامدارهای این وبلاگ رو خوردم. خیلی وقته که از نیلوفر و نسترن و مامان شون چیزی ننوشتم. سعیم رو می کنم بیشتر مشارکت اونها رو جلب کنم

سوم اینکه توی کامنت دادن و نوشتن یا زیاد فعال نبودم یا خیلی خیلی فعال بودم که هر دوتاشو قول می دم یه جورایی تعدیل کنم

چهارم اینکه به این وبلاگ بی زبون هم کلی ظلم کردم وگاهی اینقدر اون رو متروک گذاشتم که به قول مرحوم لامپ غیر مرحوم خودم هم مرحوم شدم و گاهی هم اینقدر ازش کار کشیدم ( مثل همین هفته جاری) که کلی صفحه اش رو سنگین کردم

ولی خوب امروز می خوام جبران کنم چون امروز وبلاگ من پنج سال اش تموم می شه و وارد ششمین سال عمرش می شه. قبل از اینکه بقیه بیاند و طلبکار بشند بگم که براش کیک هم داریم که شکمو ها رو خوشحال کنه. فقط بجنبید تا از دستتون در نرفته :-)


1 - امروز سیاسی نمی نویسم
2- به جاش چندتا خبر از نسترن و نیلوفر:
نسترن داره هر روز بزرگتر و شیرین تر می شه. دیروز توی روروک اش نشسته بود و برای اولین بار شروع کرد به عقب و جلو رفتن . البته بیشتر عقب می رفت تا جلو.

نیلوفر هم روزهای جمعه توی مدرسه News داره یعنی باید برای 2-3 دقیقه راجع به یه موضوع یا چیزی حرف بزنه . معمولا دخترا درباره عروسک های تازه شون یا جاهایی که رفتند حرف می زنند ولی نیلوفر امروز قراره این شعبده بازی* رو بکنه ( البته به جای اسکناس از یک پاکت نامه معمولی استفاده خواهد کرد)
* برای اونهایی که نمی تونند ویدیو رو ببیند بگم که این شعبده بازی خیلی ساده است کافیه یه کاغذ دراز و نسبتا باریک اندازه اسکناس یا پاکت نامه بردارید و اون رو از دراز 2 تا تا بکنید که شکل Z بشه . حالا هر کدوم از اون دوتا گیره کاغذ رو به یکی از گوشه های Z وصل کنید طوری که فقط دو قسمت کاغذ رو به هم وصل کنه نه 3 تا شو . اونوقت اگه دو سر کاغذ رو به سرعت بکشید دوتا گیره وارد هم می شند.

3- خوب تا اینجاش که بد نبود هم کیک رو داشتیم و هم شعبده بازی . می گم با یک کمی حرکات موزون چطورید ؟ من که عاشق رقص جناب شادومادم! شما چطور

4- خوب برای اینکه جشن مون را با استایل (قابل توجه بعضی ها) به پایان ببریم بد نیست یک کمی هم آتیش به پا کنیم ولی شما رو سر جدتون اینکار رو تو خونه امتحان نکنید

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام آقا سینا
خونه نو مبارکه تولدش هم بیشتر مبارک باشه چند وقتی نبودیم و حالا که اومدیم در عجب طرح و نوشته ها و تغییرات وبلاگ تون موندیم البته اون قضیه خرابکاری رو در وبلاگ بالاترین خوندم و همچنین نظر شما رو ..از بابای نیلوفر انتظار دیگه ای داشتیم البته بد نیست اونجا توضیحات ما رو هم بخونید و اینکه در خانه جدید برخلاف منزل قدیمی لینک ما نیست ایرادی نداره فعلا که ما متهم به بن لادن هستیم کسی هم که به بن لادن لینک نمیده ..؟؟؟ موفق باشید به دخترخانما و خانمتون هم سلام خانوادگی مارو برسونید

Monday, December 11, 2006 11:18:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ما واسه صرف کیک و چای منتظرتون هستیم!؟:)

Tuesday, December 19, 2006 6:19:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام سینا جان - یک سری به من بزن کارت دارم.

Friday, December 22, 2006 3:16:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام بابا جان چون دیدم به اعتراف کردن علاقه خاصی پیدا کردی به یک بازی دعوتت می کنم.دوست داشتی شرکت کن :http://www.aida60.persianblog.com/1385_10_aida60_archive.html#5992922

Sunday, December 24, 2006 8:32:00 AM  

Post a Comment

<< Home

| مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin


My blog is worth $11,855.34.
How much is your blog worth?